Wycieczki

Wrocław 2015

W dniach 6-9. 10. 2015r. odbyła się wycieczka klasy 3b do Wrocławia wraz z opiekunkami-panią Pyzik i panią Predko.

Podczas naszej 4-dniowej wycieczki zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc. Jednym z tych miejsc było zoo, gdzie mogliśmy zobaczyć wiele zwierząt, od tych najmniejszych (pająków, owadów), po te największe (żyrafy, słonie, hipopotamy). Szczególne nasze zainteresowanie przykuło afrykarium, gdzie mogliśmy się poczuć jak w prawdziwej dżungli.

Podążając tropem natury odwiedziliśmy także ogród botaniczny i muzeum przyrodnicze, gdzie najciekawszym eksponatem był szkielet płetwala błękitnego.

W programie naszej wycieczki nie mogło zabraknąć Panoramy Racławickiej. Mogliśmy się poczuć, jakbyśmy byli w samym centrum tej ważnej bitwy.

Byliśmy także w kościele św. Macieja, w którym zobaczyliśmy całoroczną szopkę bożonarodzeniową. Odwiedziliśmy aulę Leopolda na Uniwersytecie Wrocławskim i weszliśmy na wieżę matematyczną, z której mogliśmy podziwiać panoramę tego pięknego miasta.

Codziennie zahaczaliśmy wieczorami wrocławski rynek, gdzie mogliśmy po całodniowych wędrówkach odpocząć, pijąc kawę i szukając krasnali.

Dopełnieniem naszego wyjazdu była pogoda, która dopisywała nam przez cały nasz pobyt. Niestety czas szybko płynie i nadszedł moment powrotu do domu, który okazał się być zdecydowanie dłuższy niż oczekiwaliśmy, ponieważ każdy pociąg się spóźniał. Jednak pełni wrażeń i wypoczęci wróciliśmy do Kamienia.

Teraz możemy stawić czoła przygotowaniom do matury.